HILDA BLOGGAR NU

Nu har jag skit tråkigt ! Sitter & gör ingenting. Ska sova om någon stund för klockan är 00:50 & är ganska trött .. kanske inte lägger mig men tror ja stänger av datorn iallafall.
Imorgon blir det fler inlägg , de kanske blir ngt till om en stund om jag nt har gått & lagt mig :D

TÄNK PÅ EN KILLE OCH FYLL I :D
Vem tror ni jag tänker på? ;)

Han är i din ålder - Ja.
Han är lång - Vi är lika långa troja.
han är mogen -  jadå.
Han är söt - sötast ! :D
Han är oschysst - nejdå.
Han är snäll -  alltid.
Jag kan säga allt till honom - Inte allt.. Men för de mesta så ja!
Han är lätt att dela ett gott skratt med - Jaa.



Han är mobbad -  neejdåå.
Han är blyg -  lite ;)
Han har gjort dig ledsen - hm.. tror inte det.
Han har gjort dig glad - Alltid
Jag kan prata med honom om jag är ledsen - Han finns alltid vid mig, så ja de kan ja väl.
Vi kan dela glädje tillsammans  - JA.
Jag har varit arg på honom -  JA!
Jag har skrikit åt honom. - Tror nt det.
Jag har kramat honom mer än tio gånger på en dag - Nej.





Han tycker att jag är snäll - jaa, ja e alltid snäll :)(A)
Jag brukar tänka på honom - jaa
Jag brukar sakna honom - saknar honom enormt mycke.
Jag brukar fälla tårar för honom - vene.
Han kommer lista ut att det här handlar om honom -  JA om han läser min blogg ! :>

Nu kommer en annan :P

Den/det senaste:
Du åt? - venne
Du drack? - cola
Du kramade? - .........vennneeee.
Du tittade på tv med? - mig själv.
Du satt vid datorn med? - mig själv.
Du sov med? - mig själv ;o

Du brottades med? - ingen :s
Vad ska du göra nu ? - Göra klar de hära skit saken
Vad har du gjort idag? - bråkat med en patetisk fittjävel & dampat & DAMPAT ÄNNU MER PÅ EN KILLE;s
Va det kul? - sådär ;)
Vad vill du ha? - din mamma på pizza. :D
Vad har du för mkt av? - tråkigthet !
Är du singel? - neeeej.
Är du kär?  - jaaaaaaaa.
Vad vill du göra nu då? - sovvvvva.
Planer till helgen? - vet nt
Har du mer en 5 tröjor? - Men hahahaa , ja !!
Har du mer en 2 byxor? - men herregud jaa
Vill du sova nu? - snart

Kryssa i för det som stämmer in på dig,
Ensamvarg:

[ ] Du hatar att skratta
[ ] Du gillar inga djur
[x ] Du är oftast själv (ibland)
[ ] Du umgås hellre med en bok än dina vänner, om du har några
[ ] Du har inte smsat på mer än 2år
[ ] Du är osocial


Självförtroendes översvämmning:
[ ] Du älskar dig själv
[ ] Du är mkt snyggare än alla andra
[ ] Du älskar ditt utseende
[ ] Om någon säger att du är ful blir du arg 
[ ] Du skulle aldrig kunna va med i en sport som gör att du kan göra dig illa
[ ] Du småfnissar åt dina kompisar för du tkr att du vinner överlägset i snygghet


Emo-typ:

[ ] du skär dig
[ ] du har svart hår
[x] du bär ofta svarta kläder
[ ] du målar dig mkt svart runt ögonen
[ x] du har dåligt självförtroende
[/] du vill dö
2,½ av 6


Fjortis:
[ ] Du säger ofta dah
[ ] Du andvänder "v" i alla meningar och ord du andvänder
[ ] Du har mkt smink
[ /] Du säger ofta fjortispower
[ ] Du använder toffsar på benen
[ ] Du är 14
½ av 6

Nörd:
[ ] Du älskar att läsa
[ ] Du kan allting om datorer och sånt
[ ] Du skrattar och ibland råkar du nöffa till som en gris 
[ ] Du bryr dig inte ett dugg om utseendet
[ ] Du älskar skolan, eftersom man får lära sig saker
 



Kärlek, vänner, familj & liv:
Är du kär? - jao ofc (:
Är du tsm me nån? - ja
Skulle du kunna pussa ngn om du var ihop med någon? - ja.
Har du fått nya vänner den hära månaden? - jaa.
Vill du ha fler vänner? - har redan skit många. men ja :D
Har du för många vänner? - det har ingen
Är du ovänn med ngn? - japp.
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Nej
Är dina föräldrar skilda? - aa :/
Har du riktiga syskon? - mm.
Trivs du i din familj? - ibland -.-
Vill du leva? - inte så oftas
Är du lycklig? - kunde vart MYCKET bättre ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0