3 days left (L)

Hejj Caroliinna bloggar ;)
jag såg precis att hilda inte har lakt in ngt inlägg en.
Hon måste skriva lite mer jag ska tjata på henne ;)
Dagen börja med att ja vakna tog på mej sen kom mina söta kusiner , iaf dem kom sen gick vi till mormor
och åt och så för mina kusiner från västerås elle va det heter hade kommit hit så vi såg dem och så
sen kom ja hem kollade på tv och nu bloggar jag ;)
Får se om ja går ut en sväng lite senare ...
HEJDÅÅ MINA SÖTA LÄSARE (L)

rubriken säger allt (L)

Ja bjuder på denna bilden med (ah jag vet den e ful men den får vara ful denna gången :)









Kommentarer
Postat av: SandraBieber

Söötnos ;**

2010-07-19 @ 22:18:07
URL: http://saandrabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0